12 Temmuz 2011 Salı

Model- Değmesin Ellerimiz

Ah ne zormuş bitsin demek
Hala severken seni
Dudaklarını öpmemek
Bir yabancı gibi

Bilirsin ayrılık konusunda
İyi değiliz ikimiz de
Bir kıvılcım yeterdi her zaman
Koşup geri dönmemize

Değmesin ellerimiz
Buluşmasın bu gözler
Yine erir gideriz
Unutulur yeminler

Biz hiç beceremedik
Sevmeyi de terk etmeyi de
Aşk kokan dudakların
Karşısında direnmeyi de

İşte bir kez daha
Durup karşında
Belki de son defa
Soruyorum sana

Bitti mi hikayemiz?
Bu ne biçim son böyle?
Değmez miydi sevgimiz
Savaşıp direnmeye?

Değmesin ellerimiz
Buluşmasın bu gözler
Yine erir gideriz
Unutulur yeminler

Biz hiç beceremedik
Sevmeyi de terk etmeyi de
Kendimize sahip çıkıp
Dünyayla yüzleşmeyi de

____________________________________________________

Sözleri ve melodisi ile artık nereue gidersek gidersek duymaya alıştığımız bir şarkı...
Aslında bildiğim kadarı ile "Adını Feriha Koydum" dizisinde  kullanılmış ve daha sonrasında ünlenmiş, ancak ben dizi sayesinde değil de, kantinde, mağazada, radyoda duymak sayesinde tanıştım. ve küçük kuzenime sorduğumda ( ki kendisi liseye giden bir akıllıdır) hemen bana youtube'dan şarkıyı buldu. İşte o an anladım, yavaş yavaş bizden geçiyor mu ne dedim :) Böylesine güzel bir aşk şarkısını bu kadar geç duymak, gerçekten benden geçiyor olmalı.

Sözlerine baktığım da "Sitem" görüyorum, hem kendisine hem aşığına sitem,  giden ama gitmek istemeyen bir taraf var şarkıda, sadece kalmak için karşı tarafın desteğine ihtiyacı var. Ama tek başına yapamadığı için de, aşığını olabilirliğine inandıramadığı için de kendisine de kızgın. Bu yüzden "biz beceremedik" diyor. Ancak bunları konuşurken, aşığının onun yanında olmayacağından, sitemlerinden güç bulmayacağından ve hikayelerinin ne olursa olsun biteceğinden emin. Çaresiz... O yüzden diyor ki "Değmesin Ellerimiz"... Çünkü bir anlamı yok zaten ne ayrılmayı ne kalmayı biliyoruz, öylesi her şey daha da zor olur....

Yani şarkı sözlerden çok hisleri duyuruyor insana ve herkesin bir zamanlar mutlaka yaşadığı şeyleri fısıldıyor bize...

Klibine gelirsek gerçekten kötü olmuş, özellikle senkronizasyonu şarkı ile çok kötü ancak şarkıya gölge düşüremiyor.

İzlemek için :

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder