11 Temmuz 2011 Pazartesi

Facebook şifrenizin inatla bilinmesi !

Bu sabah ilginç bir şey oldu....

Uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşım facebook chatten bana yazdı, bende o sıralarda başka bir şeyle ilgileniyordum. Sonra tekrar yazdı,

-sen kimsin
-aa öylemi
-pardon

şok oldum :O

Kendi kendine ne konuşuyor diye. Eminecim, ne oluyor dedim.
-Sen misin, az önce birisi ben arkadaşıyım dedi de

dedi ve şok oldum. Aynı anda başka bir yerde de facebook hesabım açıktı. Hemen şifremi değiştirdim ancak daha sonradan farkettiğim üzere şifremi değiştirsem bile beni takip eden yine şifremi biliyordu. Kardeşimden öğrendiğim üzere sebebi facebook'un  şifremi unuttum deyince hemen mail atması, benim sapığında büyük ihtimalle mail şifremi bilmesi.

Siz siz olun arkadaşlar bu duruma düşmemek için, facebook şifrenizi değiştirmek istiyorsanız önce mail şifrenizi sonra facebook şifrenizi değiştirin ki sapıklar yeni şifrenizi de ele geçirmesin ...

Nıck nıck nıck!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder