21 Temmuz 2011 Perşembe

Coffee House/ page one... İşte aynı konsept ancak hissedilebilir fark

Şuanda bir çok online kore dizisi izle forumunda genellikle Coffe House ismi ile bulabileceğiniz bir dizi...

Oyuncuları mı? Şu aralar özellikle "Lie to me" dizisinden tanıdığımız ve çılgın kahkahaları ile sevdiğimiz  Kang Ji Hwan ( kendisi kim miydi aşağıdadır :) )

Ancak dizimizin  asıl bombası bu sefer erkek oyuncu değil, bence kesinlikle bayan oyuncudur. Evet diziyi izlediğimde bu kadar güzel bir kız olabilir mi dedim. Kendisi Park Si Yeon daha önce farklı dizi ve film çalışmalarıyla kendisine ait büyük bir hayran kitlesi var diye biliyorum.
Ancak bu diziyi viki.com'dan izlerken, sürekli çevirmenlerin bu kızımın oynadığı karakter ve hatta bazen kızımın güzelliği hakkında kötü yorumlar yaptığını gördüm. Herhalde bu sefer dizi de tek bir erkek ve onun etrafındaki kızlar anlatıldığı için böyle oldu dedim. ( Biliyoruz ki genellikle asıl kızımızın etrafında 2 erkek vardır, ikisinide oyalar senaryomuz bizde çatlarız 2 side olabilir diye :) )

Şimdi dizinin farkı ne! (Bundan sonrası cidde spoiler arkadaşlar for your info :) )

1. Çok komik! öyle bildiğiniz bizim diziler gibi değil, esas kızımız da esas oğlanımızda harika karakterler, ve onların olaylar karşısındaki tutumları, çılgın istekler, sonsuz vurdumduymazlıkları. Sizin için ters takla atmasalar ve komik durumlara düşmeseler bile, bu karakterler  hassaslığı, esprileri, istekleri, yaşayışları ile izleyeni çok eğlendiriyor.

2.Çok gerçekçi! Yani bu zamana kadar koredizis=moder masallar, bol bol külkedisi vs diye düşündüm ve bu masalları da severek izledim itiraf ediyorum. Ancak bu hikayemiz farklı çünkü çok gerçekçi örn: eğer düğüne engel olmak istiyorsan, düğünde gelip gelini kaçıramazsın gerçek hayatta bu olmaz. Ama düğünde manşetlik bir kavga bu işi görür. 2. Seni seven ama seninle olamayacağını söyleyen bir adam seni öpse bile bir öpücük için hayatını onu elde etmeye adayamazsın, sürekli onu beklemezsin ve gitmesine izin verirsin. Ağladığını görsün istemezsin ama görürse de kaçmazsın.

3. Hep becereksiz sorunlu kızlar aşkı bulacak diye bir şey yok. Bu sefer esas kızımız zeki, çok çok güzel, başarılı bir şirketin başkanı, kötü huyları yok, normal arkadaş ilişkileri olan birisi ve hiç ilişkisi olmamış değil eski nişanlısı var. Esas oğlanda azıcık yazar olmanın verdiği delilikle kafadan çatlak olsa da asla deli veya eksik değil sadece anlaşılması zor birisi oda çok gerçekçi :)

4. Evet tüm bunlara rağmen hepimizin sevdiği, o toy, yeni yetme, süper beceriksiz, kolay ümitlenen, komik, azimli ve hırslı kızımızda orada tüm film boyunca aşkı o mu bulacak diye düşünüp duruyorsunuz. Ancak senaryo cidden mükemmel örülmüş, asla çok fazla şikayetçi olmuyor, kimseden aldatıldığı yada aldattığı için nefret etmiyorsunuz.

5. 2 esas kız bir biri ile düşman değil, sadece birbirlerini anlıyorlar ve sürekli normal bir ilişki içerisindeler.


Veee filmde çalan süper bir şarkı var, dizinin esas kızı ile ve oğlanı ile görüntüleri içeren bu mv'yi de paylaşmak istiyorum. Ben bayıldım sürekli dinliyorum :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder