22 Temmuz 2011 Cuma

Kampüste Uyumak!

Immm! Okul hayatın boyunca asla yalnız kalıp, bir köşede uyuma... Sonra mezun olunca uyumak için kampüsü kullan..

İşte kampüs hayatı bu işe yarıyor. Galiba bundan sonrada  ne zaman canım sıkılsa, ne zaman uyumak yada kaçmak istesem 2. bir evim var. Biliyorum, okurken sana çok küfrettik, çok şikayetçi olduk ama mezun olduğumuzda da bizi böyle bağrına basmaya devam et :)

güzel güneşli bir günde, 75'in karşısı ve elektirik elektroniğin arasındaki, servislere giden yol üzerindeki ağaçlı yeşillik alan... İşte uyumak için mükemmel bir yer!


Yaklaşık 1 yıldır, maslak kampüsünden uzağım. Kimya mühendisliği eğitimim bitip, işletme müh. tamamlamak için sadece maçkaya gitmeye başladığım son 1 yılda, orayı çok ihmal ettiğimi itiraf etmeliyim.

MT görüşmelerinin bir parçası olan asssesment center uygulaması için Avcılara gidip ( saat 5,45 te yola çıktım öğlen 1 gibi işim bitti ) akşamda arkadaşlarımı göreceğim için hiç anadolu yakasına dönmek istemediğimden en mantıklı şeyin bir yerlerde uyumak olduğuna karar verdim.  Ve arkadaşlarımda Maslakta çalıştığı için en uygun yer bizim KAMPÜS'tü tabiki. Okula geldiğimde yorgunluk ve açlıktan tansiyonum düşmüştü. Zarzor kendimi  KAMPÜSCAFE'ye atıp, burger ve soda sipariş ettim.  Artık tekrar dünyaya döndüğümde saat 15:30'du.Arkadaşlarım da 17:30 gibi geleceklerdi. Tek gereken uygun bir uyku yeri bulmaktı :)

Tabi öncesinde okulda asistan olarak çalışan arkadaşımı görmek istedim, uyumadan önce vakit geçirebilirdim. Ancak o da meşgul olduğu için bu festival zamanı çok kullanılan yeşillik alana yönedim, ve uygun bir ağaç altı buldum :)



Yaz okulu olduğu için çok fazla çiftte yoktu ortalıkta :)


1. İlk önce sırtımı ağaca yaslayıp uyumak istedim ancak ağaçtan inen karınca ve örümceklerden içim hiç rahat etmedi.

 2. Uzanarak uyuyayım dedim, ama eteğim olduğu için içim rahat etmedi, bende yanımda olan pantolonumu eteğin altına gerçirip öyle yattım.
3. Çantamdan da yastık yaptım mı herşey süperdi
tabi karınca ve örümceklerin arsız tacilerini saymazsak :)

Taa ki saat 5'i gösterene kadar :)

Ve sihir bozuldu, çünkü mesai bitimi olduğu için herkes akın akın geçmeye başladı, ilk önce etekten kurtulup oturdum. Sonra saçlarımı düzelttim, sonra güneş gözlüğü taktım :) :) eheh cidden komikti, taki asistan arkadaşım gelene kadar.

Böyle güzel bir günü, güzel bir yerde cidden huzur içinde uyurak geçirmek çok zevkliydi. Aslında arasına kaçamak yapmak için okula gitmeyi düşünüyorum. Çünkü özellikle yalnızken harika vakit geçirmek için birebir :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder