9 Temmuz 2011 Cumartesi

Lee Min Ho'yu tanıyor gibi olmak!

Bu gün youtube'da dolaşırken koreli bir bayan şarkının videosunu izledim, klipteki erkek oyuncu öncelikle " ayhş ne hoşmuş" dedirtti. Sonrasında 2. düşünce:

" ya bir yerden tanıyorum"

ve çok geçmeden 3. zil hemen çaldı " yok artık lee min ho"...

Mimikleri, duruşu, yürüşü herşeyi okadar tanıdık ve aşinaydı ki nasıl 10 saniye için bile olsa tanıyamadım dedim. İşte o an anladım, çok fazla kore dizisi izlemişim :)

Lee min ho'dan biraz bahsetme gerekirse, Kore'de Boys Over Flowers ( ki benim izlediğim ilk kore dizisi olur) ile ünlü olmuş, koredeki film endüstsi eleştirmenleri tarafında tek filmlik ünlü olarak adlandırılmış 1987 doğumlu genç bir arkadaşımızdır. Daha sonrası çektiği diğer dizilerle de hızını kesmemiş ve film eleştirmenlerini hayal kırıklığına uğratmıştır. Boys Over Flowers'dan öncede film ve dizileri var ancak, ben izlemedim ve genelde de pek izlenmiyorlar. Çok sevilen dizilerinden bazıları

1-Boys over Flowers
2-Personal Taste /Personal Preference
3-City Hunter ( 2011 devam ediyor)

Lee Min Ho, özellikle asyada çok ünlü ve Minoz isimli bir fan klübü bulunuyor, 2008 yılından beri kurulu olduğunu bildiğim bu klüb ile bir çok fan toplantısı gerçekleştiriyor. Türkiye'deki hayranlarınında kendileri adına Minoz Turkey isimli küçük bir klüb yönettiklerini biliyorum. Henüz resmi olarak Minoz'a katılmamış olasa da takip ettiğim kadarı ile gelecek vaad ediyor, belki de Lee Min Ho' ya Türkiye ziyareti gerçekleştirirler.  Eğer sizde kendilerine ulaşmak istiyorsanız

http://www.minozturkey.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.

Lee Min Ho yu tanıyor gibi hissetmem için başka ne sebebim var, okadar çok dizisini takip ettikten sonra kendimi facebook ve twitter da da onu takip eder buldum. Siz de mi ulaşmak istiyorsunuz o halde...

Facebookta Lee Min Ho /aktor/aktris/yönetmen
Twitter'da ActorLeeMinHo
'dan onu takip edebilirsiniz. Her zaman kendisi yazmıyor, hatta genellikle staff iş başında ama onun yazdıklarını da ayırt edebiliyorsunuz :)

İşte Lee Min Ho' cum bu sebeplerden ötürü seni yolda görüp, " dün ne yaptım cnm, her şey yolunda mı" dersem şaşırma, sen beni tanımasan da beni tanıyorum gibi geliyor :)


2 Temmuzdaki Doğum Gününden kareler (2011)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder