12 Temmuz 2012 Perşembe

Sarışın kız ve Limon Ördek

Evde sıcaktan fenalıklar geçirirken, bir anda "kalk Smile!"  dedim. Çamaşırları makineye attım, her zamanki gibi yanlışlıkla banyoyu su bastı, elimdeyken banyoyu sildim. Ohh mis gibi, bir ara mutfagada girmeli...

Bu böyle olmayacak dedim, su içtim, kesmedi. Benim vazgeçilmez içeceğim de pitmiş, uffff. Neyse o hızla markete çıktım, soda almaya. Öyle salına salına dolaşırken markatte, arkamdan birisi sesleniyor:

"SEVMEK İSTERMİSİN ??? "

Bana diyor olamazlar?, kim böyle bağırarak konuşurki, nerede bu sodalar, hala bağırıyor ya. Derken biri mini eteğime asıldı.


Ne oluyor derken, arkama döndüğünde sarışın şirin bir kız, elinde kırmızı bir sepet, içerisinde sapsarı bir yavru ördek :) Bu ne dedim, "sevmek istermisin bak çok güzel" dedi ufaklık. Nereden buldun dedin, babam aldı dedi. Ördeğini çok sevmiş,ve gerçektente çok tatlı bir ördekti. Yalnız kızın, mutluluğu ve herkese ördeğini göstermek istemesi çok sevimliydi. Manava bakan kızda, bir marul yaprağı verdi ördeğe.

Artık ördekte mutluydu, küçük limonun ablası ola ufaklıkta :)

Yalnız evden çıkarken normal telefonumu almayıp, eski olanı almıştım. Malesef resimler çok kalitesiz :(



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder