9 Temmuz 2012 Pazartesi

Lee Minho'nun yeni dizisi : The Faith

Allahım yazsam mı yazmasam mı çok kararsız kaldım, çünkü çekimlerden alınan resimler ya da yayınlananlar beni pek tatmin etmedi.

Yeni dizimiz kış aylarından itibaren kendinden bahsettiriyor,  dizinin yayına gireceği tarih yaklaştıkça, Lee min ho'nun facebook hesabının aktifliğide arttı. Bugün paylaştığı linkte aşağıdaki görseller mevcuttu.




Kızın bakışları ok'de, Lee minho bunlar ne! Acaba hedef kitleden mi çıkıyorum yoksa, bu sefer olmamış mı Lee Minhocuğum ?

Neyse,bunlar sadece benim şahsi takıntılarımdır umarım, işallah bol kazanç getiren ve zevkle izleyeceğimiz bir dizi olur. Ama bu sene moda olan yeni çağ-eski çağ transferlerinin 3.cüsü olacak. Umarım farklı bir tarz yakalayabilecektir.

Konusuna gelirsek:


" Lee Min Ho Goryeo döneminde yaşayan bir savaşçıdır. Yardımcı aktör Kim Hee Sun ise modern zamandan bu çağa yolculuk eden bir estetik cerrahı canlandırmaktadır.Lee Min Ho dizide, saldırıya uğrayan bir prensese yardım etmek için cerrahı modern çağdan kaçırıp 700 yıl öncesine götürür."  (Alıntıdır)
http://asyadrama.blogspot.com/2012/06/lee-min-honun-yeni-dizisi-faithten.html


Küçük kız kardeşim, çok heycanla bekliyor, Ağustosta karışımızda olacak 24 bölümlük dizimi bizde bekliyoruz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder