21 Temmuz 2012 Cumartesi

Ramazan dan bir gün

Dün oruç tutmamıştım ve bugün ilk günüm...

Garip bir gündü:
  •  Avukata gittim :S Allahım benim avukatlık ne işim olur ki... Nese bunu sonra ayrıca açıklayacağım
  • King marka Hepsiburadadan sipairş ettiğim fırınım geldi, dün akşam bu sebeple Şileye gitmedim. Çok büyük heycanla paketi açtım. Çünkü bu fırını işyerimden arkadaşlarım iftara geldiğinde yemek yapmak için kullanacağım. Ancak paketi açtığımda ne göreyim. Ön camı kırık :S Kargoyu aramalar, hepsiburadan değişim talepleri derken kötü bir akşamdı. Sabah bu sürecin 20 25 gün süreciğini öğrenince daha da üzüldüm. Ve servis yollarını tuttum. Herşeyi boşverip kendi ellerimle gidip servise bıraktım
  •  Şimid annemlerdeyim, herşeyi yaptık amam akşam olmuyor. Sofra hazır bu saatten ve ezanı bekliyoruz :) Bu ramazanda ezanı beklemek bile güzel, ne diyelim :) Özlemişim Ramazan, Hoşgeldin. 

Ancak aşağıdaki gibi serinlikle gelseydin de hiç fena olmazdı hani :) :) :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder