28 Temmuz 2012 Cumartesi

Kötü Karma

En son okuduğum ve herkese tavsiye edeceğim bir kitap...


Öncelikle kitabın ilk özelliği komik olması daha sonrasında tanımlayıcı sıfatlar için: sürükleyici, eğlenceli, düşündürücü 'yü sayabiliriz.

Konusundan biraz bahsetmek gerekirse:

Kim Lange, televizyon dünyasında başarılı bir sunucudur, evli ve çocukludur. Özel hayatında  ise iyi bir eş ve anne olmayı becerememiş, bencil bir kadındır. Derken ölür,  ancak bu ölüm onun için bir son değildir.

Kendisini karınca olarak, kendi evinin bahçesinde bulur... Bundan sonra yaşacağı yüzlerce ölüm ve diriliş hiyakesinde hayatında yaşadıkları ve yaşamadıklarını düşünmek için bolca vakit bulur... Ayrıca kitaptaki diğer ilginç karakter de casanovadır :) O da kişiliği sebebiyle sürekli kötü karma topladığı bir reenkarnasyon paradoksu içerisindedir, eee o kadar kadının kalbini çaldıktan ve kırdıktan sonra, çıkması zor işin içinden :)

İyi karma toplamak, iyi bir insan olmak, hayatın kıymetini bilmek, sevdiklerimizi fark etmek ve değer vermek hakkında başarılı bir roman.

Herkese tavsiye ederim, okuyun ve düşünün!

Not: kitabı okuduktan sonra karıncalara daha çok saygı duyuyorum ve her baktığımda dönüp bir daha bakıyorum.


1 yorum:

  1. ben de ilk almanya'ya geldiğimde almancamı geliştirmek için okumuştum kesinlikle çok keyifli bir kitaptı, herkese ben de tavsiye ederim,

    Sevgiler,
    BuBu

    YanıtlaSil