18 Temmuz 2012 Çarşamba

NEFES ALMAK... büyükçekmece sahil

Bu akşam nefes aldım...
Uzuncadır tutuyormuşum nefesimi içimde, önce içimde tuttuğum karbondioksit ile pislenmiş havayı bıraktım. Ve oksijenli temiz hava ile doldu çiğerlerim. O kadar güzeldi ki ...


Tabi her saniye yapıyorum ben bu işlemi ama bu akşam hayattan bir nefes aldım ben.  İşten eve geç geldim, patates kızartması yapayım dedim, telefon ile konuşurken patatesleri yaktım. Telefon konuşmam okadar uzun sürdü ki, tüm patetesleri telefon ile konuşurken yemek zorunda kaldım.

Ama yılmadım, bu akşam güzel olabilir dedim. Bir arkadaşımı aradım.

Ve buralarda yeni olduğum için, hiç gitmediğim ama merak ettiğim bir yer vardı. Arkadaşımda orayı önerdi. Ver elini büyükçekmece sahil.


Çok şaşırdım, tam bir yazlıkçı mekanı gibi gözüküyor. Kordon diyorlar sahile. 10 dakikada bir belediye uyarı yapıyor,

"sağlıklı yaşam , temiz çevre !"

Oldukça kalabalık, yürürken zorlandığınız noktalar oluyor.

Biz  plaj gibi bir alanda, kumların üzerine masa atmış bir çay bahçesine oturduk. Deniz bana 1 adımdı :) Gökyüzü çok güzeldi. Japon feneri saldı birileri, uçuşu harikaydı. Bende en kısa sürede uçurmak istiyorum, ama malum tek başına tadı olmaz bu işin, birlikte dilek tutacağım birileri olmalı.



Gözyüzü harikaydı...( tabi yukarıdaki görsel, temsilidir nerede bu görüntü :) )
Ama hava 11 civarı artık katlanılmaz bir soğuk oldu, ancak plajdan kordona çıkınca ısındık.
Dondurma yedik.
Alışveriş yaptık.
Ve bu akşam çarşamba,
Belkide en güzel çarşambalarımdan bir tanesi ...
Bugün işyerinde arkadaşımız için doğumgünüde yaptık oda süperdi.


Allahım bu nefes, umarım tüm vucuduma güç ve enerji veririr, uzun uzun koşturur beni :)
Aşağıdaki görsel gerçektir, büyükçekmece sahilden bir kare



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder