3 Ağustos 2011 Çarşamba

Tuğçenin kartı ve üzerine biraz gevezelik :)

Evet  karşınızda mükkemmel bir itirafff, sıkı durun :)

Ben el işlerinden ve şirinliklerde tam bir rezaletim , ehehe çok şaşırtıcı olmadı galiba. Evet, asla iyi resim çizemedim, ilk okuldaki el işi derslerinden hep annemden fazla yardım aldım, hep derste bitiremeyip evde tamamladım, arkadaşlarım yada ailem için asla kart hazırlamadım. ( shame on me :( )


Neyse, bu iş arama depresyon sürecinde blog açıp yazmaktan başka, sevgili üniversite arkadaşım için doğumgünü için özel birşeyler yapmak istedim. Bana şöyle güzel, profesyonel gözüken, hand-made kart gelse ne kadar sevinirim dedim  ve bende onun için yapmaya karar verdim.

Size tüm rezaleti ile süreci anlatacağım, tuğçeçim bu posta bol bol gülebilirsin, çünkü biz bu sürece ailecek bile katıldık :)

Ramazan olan şu günlerde sahura kadar uyumuyorum, yemek yeyip öyle yatıyorum ki, boş olan günümün öğleye kadar olan zamanını uykuda geçireyim. Bu gecelerden birinde saat 12 de kalkıp evin köşesinden birşeyler toplamaya başladım bir sepetin içine.. Elime neler mi geçti:

Pritt, Bant, Makas, İp, Sulu boya, Davetiye, İmsakiye, Beyaz A4, çeşitli renkte A4ler, oje, ruj,patetes, hediye paketi,iğne, kurdele,kalem, asestat kalemi vb vb vb. :)


Ornanize bir insan olarak ilk önce internette araştırdım ve hepinize tavsiye edebileceğim bir site buldum:

http://www.making-greeting-cards.com
Güzel fikirler içeriyor, böyle şeylere atılmak isteyenler mutlaka okusun bence, gerçi bende çok bir işe yaramadı ama :)

Sonra ben ne bilirimi sorguladım, ilk okulda neler yaptm... ımmm, ip baskı, patetes baskı, nakış işleme, yastık, boncuk ağaçlar vb vb.

İp baskı ve pateteste karar kıldım, sonra patetes baskı çok abartı geldi vazgeçtim :) Geçen sene bir gazla odamın duvarlarını bizzat kendim duvar kağıdı ile kaplamıştım, oradan artan duvar kağıdını arka fon olarak kullanmaya karar verdim ve imsakiyeyide önce beyaz kağıtla kaplayıp, kart zemini kaline getirdim :)

Neyse uzatmadan sonuca gelelim,


Eheeh bu yukardeki en iyi sayfası zaten, diğerleri daha kötü :)
Aşağıdaki orta sayfası tam bir yanılgıydı, dışını yaptıktan sonra içini ters tutarak yapmışım gecenin bir vakti, geç olmadan düzelttim ama yakında bakınca bazı yazıların ters olduğu anlaşılıyor, onlarıda şakaya vurup içerdeki karmaşaya yedirdim :)

Buradaki tek eksik, fotografımız dudak izi olan sayfada sol alt köşede 2 mizin fotografı olacak, onuda en kısa sürede Tuğçeme vermeden önce ekleyeceğim :)


Ve yukardaki son sayfa :) Kartın arkasına rujla parmak izimi bastım, ancak gece çok rahatsız oldum. Geçen cold casede böyle bir izi kullanıyorlardı. O yüzden gece uyuyamayıp, kaltıp parmak izimi bozdum, keçeli kalemle boyadım fln ehehehe :)


Tuğçeçim, iyiki doğmuş,
iyiki arkadaşım olmuşsun :) iyiki olmaya devam edeceksin. Mutluluklar senle olsun :) Kartıda artık beceriksiz arkadaşımdan bukadar diye saklarsın :)

1 yorum:

  1. Kartın müstakbel sahibi olarak çok çok çok teşekkür ederim bu zarif çabaya ve eğlenceli hikayeye :) iyi ki varsın beybi!

    Sevgiler...

    YanıtlaSil