5 Ağustos 2011 Cuma

Telefon Süsü Yapmaca

Bugün ne mi yaptık :)

Tatildeyken hayat rahat ve güzel geçiyor, kuzenlerimle birlikte gülüp eğleniyoruz. Bu gün kızların hobilerine eşlik ettim ve bana güzel bir telefon süsü yaptık :)

Öncelikle günün sözlerini sizinle paylaşıyorum, bu sözler ilkokul 5'e geçen kuzenime ait, valla ben hiç bişi öğretmedim bu yeni nesil çok feci :)


- " Ece hadi biraz beyin fırtınası yapalım, eldeki malzemeler bunlar valla"
- " Deli gibi herşeyi ve nasıl olacağını planladık ama salak gibi nasıl yapacağımızı düşünmedik "

 ve daha fazlası :) Valla bunlar benim üniversitedeki proje toplantılarımdan tanıdığım cümleler, bir an okul bitmedi mi yoksa dedim :)

Telefon süsü yaparken ilk önce bir kuleyi süsün telefona takılan ucu yapmaya karar verdik fakat orta taş olarak kullacağımız hiç bir boncuğu o ince kurdeleden geçiremedik bu sebeple sonra normal ipler üzerinden gittik.

 İlk önce orta taş dediğimiz taştan bir parça iplik geçirdik ve sonra ilk iple aynı boyda olan ikinci ipliği de boncuğun içerisinden geçirdik. 2 ucundan da tühüm atarak boncuğu iplerin ortasına sabitledik. Sizde sarkan bacak boylarına karar verdikten sonra orta boncuğu istediğinşiz bir noktaya sabitleyebilirsiniz.

Bacak olmasını istediğimiz uçlara boncular dizdik ve her bir boncuğun sonuna farklı daha büyük bir boncuk dizerek, bu bacaklarıda bitirdik. Telefona takılacak ucunuda tühümleyerek, telefonuma taktik :)



Açıkçası ben biraz adi görünümlü olduğunu düşündüm ve anneme nasıl olmuş diye sordum. ( Adi görünümlü dememin sebebi, bacaklardaki boncukların renkleri, napalım çocuklarında ellerinde bu ipe geçebilen başka boncuk yoktu :( )

Annemin cevabı:

- Senin telefonunda Iphone değil ya, bu bile fazla

ehehehe :) Yürü be anne!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder