24 Haziran 2012 Pazar

YAZIN DİZİSİ: BIG

VE İŞTE SİZE YAZIN DİZİSİ.... BIG

Yeni izlediğim ve çok ama çok beğendiğim diziyi sizlerle paylaşmak istedim.  Başrollerini Gong Yoo ; Seo Yoon Jae olarak ve Lee Min Jung : Gil Da Ran olarak paylaşıyor. Öncelikle dizide beni vuran ne mükemmel senaryo ne de aşk dolu sahnelerdi. Dizinin renkleri, ortamı yani kısacası görüntülerin güzelliğiydi beni vuran. Hele ki ilk bölümdeki yeşil şemsiye beni kendisine bağladı :)






Konusunu kısaca özetlersek; 18 yaşındaki Kang Kyung Joon ve 30 yaşındaki Seo Yoon Jae bir kaza geçirir, Seo Yoon Jae uyanır ancak bu beninin içindeki Kang Kyung Joon'dur. İçinde bulunduğu vücudun yani Seo Yoon Jae'nın öğretmeni Gil Da Ran 'ın nişanlısı olduğunu öğrenir ve bu bedende hayata tutunmaya çalışırken bir çok komik, üzücü ve aşk dolu şeylerle karşılaşır. ...

Filmimizdeki diğer önemli kişi Jang Ma Ri karakteridir, Kang Kyung Joon 'un Amerikadan kız arkadaşıdır, kazadan sonra Kang'dan haber alamayınca Koreye gelir, biraz sinirli, şımarık ama Kang'ı asla yanından ayrılmayacak kadar çok seven bir kızdır.

Dizimiz boyunca Gil Da Ran'ın nişanlısını ne kadar sevdiğini, nişanlısının vucudunda olan Kang'ın öğretmenine aşık oluşunu izliyoruz. Şu aşamada elimde olmayan sebeplerle daha fazla bilgi veremiyorum çünkü henüz daha 6 bölüm yayınlandı, başrolün 3. bölümden sonra ortaya çıktığı koredizileri bildiğim için, şu aşamada senaryonun nereye gideceğini kestiremiyorum. Evet, ilginç sonunu tahmin edemediğimiz bir kore dizisi :) İşte bu yüzden zevkle izliyorum :))))

-Nişanlısı olan Seo Yoon Jae geri dönecek mi?
-dönerse öğretmenimizi seviyor mu  yoksa arada yaşanan her şey bir yanlış anlaşılma mı?
-Kang'ın aşkına ne olacak?


vb vb bir sürü soru beynimim içinde dolanıyor :)

Bu arada unutmadan Kangın _O oOoo ları jesusları - Stupid leri ve daha bir süsü komik söylemleri var, neşeyle izliuorum. Ayrıca bazı sahnelerde devreye giren şu müziğede  hasta oldum, bulduğumda paylaşacağım :)

Dizinin güzel görüntülerini içeren bir OST, izleyin bakalım



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder