27 Haziran 2012 Çarşamba

Nasıl Motive Oluyoruz Biz İnsanoğlu???

Valla ben kendimin nasıl birden bire enerjik ve süper bir moda girdiğimi çözemedim. Hatta o kadar işletme ve liderlik derslerinde nasıl diğer insanları motive ederiz ya da insan kaynağında motivasyon gibi bir çok şey gördüm. Şu anda aklıma gelen tek şey, ben kendimi çözememişken bu değerli akademik çalışan arkadaşlarımız bu konuları nasıl çözmüşte ortaya çıkarmış????????




Şöyle anlatmak istiyorum:
  • Bir kaç haftadır, bazı sebeplerden canım sıkkın, özellikle perşembeden beri doğru düzgün giyinmiyorum, yemiyorum, makyaj yapmıyorum
  • İş yerinde ekip arkadaşım tatile gittiği için son 3 iş günüdür çok yogundum
  • Hastaydım, dün baş ağrısından ölüyordum, burnumda yara çıktı, daha da moralim bozuldu.
DERKENNN,

Bu sabah kalktım yağmur yağıyor ama bana mı! Hiç bir sebebi yok ama güzel giyindim, baştan anlamadım ne olduğunu, sonra makyaj yaptım. Maillerimin arasında yakın arkaşlarıma cevap verdim ve bu Cuma süper bir planımız olduğunu öğrendim, ve enerjim tavan yaptı.  Evet şimdi analiz edince kopma noktası bu, iyi bir etkinlik planı beni motive etti, mutlu oldum, heycan doldum.

AMA,

şunu sorguluyorum: Eğer bu sabahta  güzel giyinmeseydim, makyaj yapmasaydım yada önceki gibi olsaydım, bu maili yakalar mıydım, yakalasamda bu kadar sevinirmiydim? Belki de hayır? O yüzden farklı bir şey var kaçırdığım, nasıl motive oluyorum ben!

Bunu çözmek ve her dem ilaç tadında almak istiyorum :)


EVET, Cuma akşamı harika olacak :)

2 yorum: