21 Ağustos 2012 Salı

ÖZGÜRLÜK ? HAYATA BAĞLANMAK ? AMAÇ ?

Evet, uzun zamandır bu yazıyı yazmak aklımda ancak bir türlü fırsatını bulamadım. Sonunda...


Konu nereden çıkıyor, neden sorguluyorum, önce bunu paylaşmak isterim. Bakınız. aşağıdaki resimler
Renkli ofis köşem

Ark. Masasından

2 karede ofisten olan fotograflar... Öncelikle benimkilerin hikayesini anlatmak istiyorum.

1. si kitaplı, kepli çim kız:  Bu kız beni temsil ediyor, ben kimdim, nasıl biriydim. Unutmamalıyım, içimdeki heyecanı, çalışma azmini korumalıyım.  Her zaman renkli olmalıyım. Ve şuanda saçları da benim gibi kısa bu çim kızın ama uzayacak, tek yapmam gereken, ihmal etmemek.  Ayrıca saçlarının uzamasını istiyorsam ona bol bol su vermeliyim, ve en az 2 kere güneş alacak bir yere koymalıyım. Bunları yaparken kendime de hatırlatmış oluyorum, öğle yemeğinde dışarı çık, yazın güneşini kaçırma ve teninin güneşten ısınmasına izin ver. Kendini şımart, ne olursa olsun kendine bak, ihmal etme...

2.si çiçekli çakmak: Kendisinin önemli bir arkadaşımdan hacıladım :) Tam benim köşeme göre, renkli renkli dedim. Ama özel bir anlamı var benim için. Eğer o özel anlamdan tamamen vazgeçersem kendisini masamdan kaldıracağım.

3.Mantar:  6lı kutuda aldım bu mantar mumları çok kıymetli bir çok arkadaşıma dağıttım. Onlarında ofis masalarında 1 adet bu mumlardan var. Bu da arkadaşlığımızın bağını ifade ediyor.

Yani aşk, arkadaşlık ve kendim.... hepsini temsilen masamda bir köşe var. Niye derseniz, günümün çoğunu geçirdiğim masamda kendim olabilmek, özgürlüğümü ilan edebilmek ve hayata bağlanabilmek için.


 
Tuğçenin masasındaki mumum :)




Arkadaşımın dediğim mavi soda şişelerine gelirsek, oda kendisine hatırlatmak, hayata bağlı kalmak, birşeyleri biriktirmek için masasında tutuyor bu şişeleri. Gerçi ben çok açıklayamadım şu an o olsaydı gayet güzel anlatırdı amacını. Gerçi benim şüphelerim var, belirli bir sayıdan sonra o şişileri koyacak yer bulamayacağız :) Hadi hayırlısı diyorum :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder