13 Ağustos 2012 Pazartesi

İSTANBUL'DA YAĞMURLAR

Yazın geçtiğinin hafiften belirtileri gelmeye başladı... Yağmurlar

Ben ki hiç sevmem yağmurları, soğukları. Ancak bu yaz öyle yakmış ki içimi ilk yağdığı gece sabah 6 ya kadar balkonda oturup tadını çıkardım. İnanılmaz güzeldi... Dinlendirici, arındırıcı,sakinleştirici... kalbimin korlarını söndürücü, tazeleyeci...


Dünkü  yağmur için aynısını diyemeceğim malesef. Pazar günü...

Plazada bizim katta tek başımaydım. Öncelik hleerşey güzeldi, yavaş yavaş çalışıyordum, müzik dinliyordum. İş yerindeki sakinliğin tadı güzeldi. Sonra takırtılar geldi. Anlayadım. Konsantre olmaya çalıştım. 16. katta olduğumuz için herhalde birden bütün camlar benbeyaz oldu. Dışsarıyı göremez oldum, tabiki içerisi de karardı.  Arayıp ışıkları açtırdım. 5 dk olmadı ışıklar gitti. Aradım. Elektrikler kesildi dediler. Tıkırtılar, uğultular, karanlık. Ödüm çatladı.

Tım tım tım.....

Derken yağmur başladı. Bir OH dedim. Korku filminde değiliz. Sadece hava sebebiyleymiş herşey :)
Yağmur bitene kadar usulca çalıştım, sonrasında zaten hava tekrar açtı ve güzelleşti. Yağmur sonrası serinlik ve ışıldayan hava... işte sen paha biçilemezdin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder