15 Eylül 2011 Perşembe

İzmir Yolcusu

Çoğu kişi başka şehirlerden kalkıp gelir İstanbula... üniversite okumaya, çalışmaya, iş kurmaya, hayat kurmaya... Bense gidiyorum, hem yeni bir hayat kurmaya hem çalışmaya, hem başlamaya...

İzmir bundan sonra benim hayatımda yeniyle eş anlamlı olacak, yeni iş, yeni arkadaşlar, yeni şehir , yeni başlangıç... İsteyerek çoooook isteyerek gidiyorum ve eğer istiyorsan hiçbir yanlış gidemez diye düşünüyorum. O yüzden iyi şeyler olacağından yana şüphem yok. Ama bir yandan da bu kadar mutlu olmamalı diyorum çünkü mutluluk benim çeneme vurur :) Çok konuşma, insanları sıkma oralarda elif diyorum.
3 Martta bitecek olan program şuanda bile gözüme çok uzun geliyor, 6 ay otelde nasıl geçer diye endişeleniyorum ama bir yandan da projeleri, dersleri, eğlenceleri düşündükçe umutlanıyorum.

Sonuç, Ey İzmir bundan sonra yeni hayatımın ilk büyük kapısısın, haberin olsun, ona göre karşıla beni....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder